2008. dec. 11.

K.O.

Érdekes állapotban leledzem. Felkelek reggel, elviszem a gyerekeket oviba, meg teszek-veszek pár dolgot, és már teljesen ki is készültem. Akkor aztán lefekszem, és teljesen kiütve alszom egy-két-három-négy órát. Mint ma is. Többször fent voltam ugyan, de mégse.. És ébredtem háromkor azzal, hogy Te jó isten.. a gyerek a suliból mindjárt kijön. Gyors szervezés, hogy valaki elhozza (hála az égnek, hogy volt ki). Párom pont ugyanezzel a kétségbeeséssel ébredt tíz perccel később, addigra már minden el volt intézve. Aztán a gyors időlatolgatás, hogy már megint nem jutott idő főzni, de akkor mit eszünk? És aztán a hab a tortán, az oviban SZM értekezlet, és nagyon nem voltam felkészülve rá, hogy még beszéljek is.. nem is bírtam sokáig. Egy óra alatt kikészültem úgy, hogy azóta is fáj a fejem, pedig már vettem be gyógyszert, ettem, meg minden...
És nem jönnek a gondolataim sem úgy, ahogy szeretném, pedig annyi minden volt a fejemben. De jött valaki valami szivaccsal, és kitörölte. :(
De majd biztos máskor eszembe jut.. És akkor leírom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése