2008. dec. 9.

EEG

Túléltem. Ezt is. És hát akkor mondhatni, megint meg is erősödtem. Mert ami nem öl meg, az csak erősebbé tesz, ha jól tudom.
Nem tudom, milyen lett, abból ítélve, amit az a nagyon-nagyon kedves hölgy reagált közben, meg utána, nem lett valami fényes. Péntektől lehet menni az eredményért, de én majd csak kedden fogom elhozni, közvetlenül azelőtt, hogy megyek az epilepszia rendelésre. A nagyon-nagyon kedves hölgy pedig úgy egyébként igen érdekes is volt. Vagy foglalkozik valami ezoterikus dologgal, vagy nem tudom... Olyan dolgokat is mondott, amit képtelenség, hogy az eeg-ből tudott meg. Legalábbis nem hinném, hogy az agyhullámaim mutatják, hogy mennyit alszom, meg ilyenek. Vagy igen? Na, erről fogalmam sincs. Mindenesetre tanácsolta, hogy pihenjek amennyit csak tudok, aludjak sokat, egyek sok szotyit, szezámmagot, és vajas (igazi vajas) kenyeret, és legfőképp majd nagyon szívleljek meg mindent amit a főorvos úr mondani fog. Na, ettől a mondattól beparáztam azért megmondom őszintén. Mert basszus.. itt akkor valami csak nem kerek. Na, mindegy, ezen előre nem kéne stresszelni magam, majd lesz valami. De azt hiszem, nem lesz olyan könnyű meccs, mint gondoltam. Sebaj..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése