2024. jan. 21.

Vasárnap

 Lehetett volna az is a cím, hogy vasárnapi pékségünk, mert ma aztán a kelt tészta napja volt nálunk. 

Először az ebédre készített hamburgerhúshoz dagasztottam be a zsemle tésztáját. Aztán amíg ez kelt, addig bedagasztottam az almás kalács tésztáját..

Patrik is hazajött ma, így megint öten ebédeltünk együtt. Most, amikor már nem ez az általános hétvégi állapot, teljesen más megvilágításba helyeződik egy-egy ilyen ebéd. 

Ebéd után kis szusszanást követően a kakaós és kókuszos csiga tészta dagasztás következett. Arra készültem, hogy majd Patrik is visz magával haza, de végül ezt nem várta meg, úgyhogy most van bőven mindegyikből. 

Azért mire minden elkészült, meg mindent elpakoltam, el is fáradtam, de ez jóleső fáradtság volt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése