2024. jan. 8.

Hétfő

 Kettőnk közül Balázs az, aki ha nyugtalan a lelke, nem alszik jól. Ebben is fordítva működünk, mert én úgy vagyok ilyen helyzetekben, hogy nehezen alszom el, sokáig forgolódok, de aztán amikor sikerül, akkor reggelig már nem ébredek fel. Ő meg elalszik könnyen, akár pillanatok alatt is este, de már fél kettőkor felébred, és onnantól már alig alszik. Mostanában sokszor van így, hogy a fél éjszakát ébren tölti. Pedig beszélünk azokról a dolgokról, amik miatt aggódik. Igaz, nem mindenre van megoldás. 

Én meg amiatt aggódom, hogy ő ilyen keveset és nem jól alszik. Az most még kitart egy kicsit, hogy amikor karácsonykor Lellén voltunk, ott egészen jó volt a helyzet e téren is. 

Persze abban reménykedem, hogy majd kicsit javult a helyzet egy csomó mindenben, és akkor szépen visszaáll minden a rendes kerékvágásba. 

Ezt most azért meséltem el, merthogy ma reggel hat előtt azzal ébresztett, hogy hát az van, hogy kelni kéne, mert Erik ágyneműjét le kéne húzni, betenni a mosógépbe, és még most van idő mielőtt dolgozni megyünk. És ne haragudjak, de az éjszaka közepén megnézte a telefonomban az üzeneteket, mert éjjel háromkor kint volt a mosdóban, és akkor vette észre, hogy Erik eltűnt az ágyából. Benézett a Roli szobájába, ott nem volt,  fürdőben sem, még sehol sem, Patrik szobájában ugyanolyan sötét volt, mint este. Arra emlékezett, hogy amikor először megébredt, akkor hallotta hogy kaptam messengeren üzenetet, amit  Erik írt. Miután így ráhozta a frászt, megnézte mit írt. Az üzenetben volt egy fotó egy bogárról, és hogy ő átment a Patrik ágyába éjszakára, mert ő a saját ágyában most biztos nem alszik. Így aztán Erik megkerült, ha már így rátalált, vitt neki egy takarót is, majd meg próbált aludni. Nyilván nem nagy sikerrel ilyen előzmények után. 

Azóta az ágynemű ki van mosva hatvan fokon, Erik meg van nyugtatva, hogy nincs oka aggodalomra, a tetőablakot amikor kinyitotta, akkor tévedt be hozzá az a bogár, és nem lesz bogárinvazió nála. Egyébként azért irtózik ennyire, mert mindenféle ilyen lény mindig megcsipkedi, ezek a csípések meg csúnyán feldagadnak..

Hát így kezdtük ezt a hetet. 

1 megjegyzés:

  1. Én is az a típus vagyok, mint Balázs, elnyom a buzgóság kora este, de felületesen alszom és a szokásosnál is korábban ébredek. Ma pl. 3 után valamennyivel, járt az agyam, munka, egyéb privát dolgok... egy idő után már tudtam, hogy esélyem sincs visszaaludni.
    Remélem, a gondjaitok megoldódnak, vagy enyhülnek.

    VálaszTörlés