2023. júl. 12.

Volt már ilyen

 Nem tudom pontosan hány évvel ezelőtt, de volt már ilyen nyaralásunk, amikor gyakorlatilag nonstop a vízben voltunk. Na, ez a mostani is ilyen eddig. Tőlem ugyan mehetnénk bárhová, de a fiúknál nem lennék népszerű, ha előállnék valami kirándulás ötlettel. Pedig voltunk már nagy kánikulában Tihanyban is, de azért akkor még kisebbek voltak, sokkal könnyebben meggyőztem őket bármiről, mint most. 

Nincs ezzel baj, mert az tény, hogy jól esik a vízben lenni, és az is tény, hogy ez a fajta semmittevés igazán pihentető, néha már - már unatkozom is. Na ez utóbbi jó értelemben vett unatkozás, mert egyébként az tök jó, hogy a legkomolyabb döntés, amit meg kell hozni, hogy mit egyek az utca végén lévő büfében. A lángos nyert, füstölt sajtos - tejfölös (1600 Ft) 




4 megjegyzés:

  1. Barátnőmék is most nyaralnak, jó kis kirándulós-programozós család.
    Erre még a vízbe se tudnak egész nap lenni mert ahhoz is meleg van.
    Hát úgy látszik ez se egyszerű. :)
    Dorka

    VálaszTörlés
  2. 😊 én simán elmennék kirándulni is. De tudom, nem én vagyok az átlag.

    VálaszTörlés
  3. Én kánikulában is inkább kirándulós vagyok, semmint vízbenülős. 🤪

    VálaszTörlés
  4. Én is kirandulnék mondjuk délelőtt, délután jöhet a strand. 😎

    VálaszTörlés