2023. júl. 26.

Sikersztori

 Volt az a májusi revolut kártyás dolog, amikor lenyúltak tőlem 23 ezer forintot. Ugye akkor rögtön felvettük a kapcsolatot a revoluttal, beadtam a visszaterhelési kérelmet. Abszolút meg voltam velük elégedve már akkor is, több ügyintézővel is chateltem, megválaszoltam a felmerülő kérdéseket. Az új kártya díját visszatérítették nekem, kaptam tőlük a költéseim után egy bizonyos időszakra cash back-et (sose érte még meg ennyire, hogy sok pénzt hagyok a boltokban).  Az összeget ők már másnap visszautalták nekem, de felhívták a figyelmemet arra, hogy nem zárult le az ügy, egyeztetés alatt van részükről, így előfordulhat, hogy a legvégén mégis fizetnem kell majd. 

Abban végig biztos voltam, hogy én nem adtam meg senkinek a kártya adataimat, abban még inkább, hogy ilyen célra nem használtam sohasem, így bíztam abban, hogy erről mindenki más is megbizonyosodik majd. 

Emailben folyamatosan kaptam a tájékoztatást tőlük, hogy még mindig nem zárult le a dolog, de ne aggódjak, nem feledkeztek meg róla. 

Aztán tegnap először az alkalmazásban kaptam értesítést, utána email formájában is. 


Egyébként azóta csak a virtuális kártyat használom, és nincs engedélyezve az internetes vásárlás (ha szükséges, arra az időre át tudom állítani) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése