2023. júl. 23.

Visszarázódás

 A nyaralás utolsó előtti napjáig semmim sem fájt. De tényleg, se fejfájás (pedig a ciklusom vége pont a nyaralás közepére esett, és természetesen tűpontos 28 napos volt.. pedig most értékeltem volna egy kis késést is akár), se semmi más. Egyszer-kétszer éreztem a derekamat, vagy előfordult, hogy a térdemnek nem tetszett a sok sétálás, de ezeket nem sorolom ebbe a kategóriába. Ehhez képest ma győzött a fejfájás, egész nap nem múlt el rendesen. Gondoltam is rá, hogy valószínűleg bőven benne van az is, hogy semmi kedvem dolgozni menni, és már előre "fáj a fejem" mindattól, ami rám vár. Pedig most aztán tényleg elfelejtettem mindent, ami munkával kapcsolatos, még csak a leveleimet sem olvastam el..Na de ez már mindegy is, mert holnap reggel kezdődik újra a szokásos, unalmas körforgás. 

Ma még azért volt idő lazítani is, természetesen olyan itthoni módra csak, mert mellette voltunk vásárolni, készült ebéd, ki lett mosva az összes ruha, törölköző. Vanishes áztatással sikerült eltüntetni a naptej foltokat a fehér pólókból, ennek örülök nagyon. 

Balázs két hetes kényeztetése után ma még gofrit is sütött, ami nagyon jól esett. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése