2023. júl. 21.

Utolsó nap

 Pont ugyanolyan gyorsan eltelt az itt töltött két hét, mint ahogy minden olyan esemény szokott, ami jó. Ma volt az utolsó olyan napunk, amikor még itt ébredtünk reggel, de még itt is alszunk. Esőre és lehűlésre ébredtünk, kicsit lehangoló is volt. De aztán rájöttünk, hogy ha már így alakult, akkor akár el is mehetünk még Badacsonyba, ahhoz pont jó idő van. Igaz, már csak négyen, Patrik hazament, mert ma estére BetonHofi koncertjegye van, de sebaj. Majd szeptemberben visszamegyünk ötősben is. 

Délutánra azért jó idő lett, még egy utolsó strandolásra is lementünk. És akkor most elmondhatom, hogy két hete minden nap voltam a Balatonban. És minden nap ültem a partján is. És minden nap sétáltam mellette. És még mindig nem unom, akkor sem, ha milliószor láttam már ugyanazokat a dolgokat. Soha nem ugyanolyan akkor sem. 

Holnap délelőtt hazamegyünk, és tudom, jó lesz hazaérni, szeretem az érzést, amikor belépek az otthonunkba, és körülnézek. De azért holnap este elindítom a visszaszámlálót szeptemberig..







2 megjegyzés:

  1. Koszonom a korabbi tajekoztatast :) es a sok jo kepet. Igazan jo idotok volt, kellemes lehetett ez a ket het.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Igen, nagyon jól éreztük magunkat, köszönöm.

      Törlés