2023. júl. 30.

Vasárnap

 Mióta hazaértünk a Balatonról (tulajdonképpen már ott is) párszor feltette Balázs a kérdést, hogy sütsz majd nekem meggyes sütit? 

Erik pénteken megkérdezte, anya, csinálsz hétvégén tiramisut? 

Roland, amikor tegnap látta, hogy vettem babapiskótát és mascarponet is, megkérdezte, hogy majd legközelebb sütsz kókuszkockát is? 

Tegnap végül nem készült el a tiramisu, mert a dinnye miatt nem fért be a hűtőbe. 

Ma reggel úgy keltem fel, hogy na jól van, ha már megint esik, akkor ma megsütöm mindenkinek a kívánsága szerinti sütit. Patrik mondjuk nem kívánt, de ő csak ma hajnalban, vagy éjszaka valamikor ért haza, gondoltam, ő most kénytelen lesz abból választani, amit a többiek kértek. 

Így is lett, délig megsült, elkészült minden, utána álltam neki a húst panírozni. A krumplit már menet közben előfőztem, így csak a tepsibe kellett bepakolni, hogy megsüljön. 

Balázs háromnegyed kettőkor érkezett, akkor sült még az utolsó pár szelet hús. Ebéd után a süti mindenkinél népszerű volt, örültek neki nagyon. 

Délután még kitakarítottam a fürdőt, felmostam mindenhol. Vannak mozdulatok, amik nagyon fájnak, például jobb kézzel kihúzni a fiókot, vagy lehajolni cipőt venni, de nem mindig vészes. Remélhetőleg csak valami húzódás, ami pár nap alatt helyrejön. Ha nem, akkor megnézetem orvossal. 

Este még sétáltunk egyet, és ezzel vége is lett a hétvégének. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése