2023. júl. 5.

Még mielőtt

 ennék egy olyan jégkrémet, amit két bejegyzéssel ezelőtt ajánlgattam, és még mielőtt nekiállnék bepakolni a mosógépet (szigorúan ebben a sorrendben), gondoltam írok ide egy olyan most két hétig holnap megyek utoljára dolgozni posztot. Éppen itt is van ennek az ideje már, mert sok volt a fél évben már minden, kell egy kis szusszanás, mielőtt kezdődik a második félév úgy igazán. Majdnem félidőt írtam. :D

Még holnap le kell tudnom egy pár dolgot, de nem hagytam sok mindent. Igaz, kaptam még kora délután egy levelet, amit reméltem, hogy már nem érkezik meg csak a nyaralás után, de mindegy. Majd részben válaszolok rá, és megírom, hogy a többi adatot július végén tudom csak megadni. 

Holnap korán kezdünk, de korán is jövünk haza, fel ötre még fodrászhoz is megyek. Az a tervem, hogy még fodrász előtt végzek a mosással, este mindent összehajtogatok. Péntek reggel bepakolom a bőröndöket, és aztán mehetünk. 

És mondtam már, hogy holnap megyek dolgozni, és utána két hétig nem? 


5 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, már említetted... :D Mára kitartást, aztán pedig nagyon kellemes kikapcsolódást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  2. Kitartás a mai naphoz, aztán csodálatos nyaralós napokat nektek!

    VálaszTörlés
  3. Mikor mégy nyaralni? és meddig leszel? Nem tudom írtad-e :-))))

    VálaszTörlés