2023. júl. 24.

Első nap

 Az éjszakáról, ami megelőzte a munkanapot, inkább nem is kéne írnom semmit, mert kritikán aluli volt. Először nem tudtam aludni, mert melegem volt. Aztán kicsit jobb lett a helyzet, akkor meg elkezdtem köhögni. Hogy ne kóhögjek, kijöttem inni, aztán orrot fújtam, aztán elmentem pisilni...ettől persze már úgy felébredtem, hogy kezdődött elölről minden. Nagy nehezen elaludtam valamikor egy óra után, akkor meg olyan baromságot álmodtam (valami háborús helyen voltam, ahol ellopták a telefonomat, láttam a pasit, utánamentem, hogy visszaszerezzem, de bántott..) Arra ébredtem, hogy valaki egyszerre nyöszörög és ébresztget. A nyöszörgő én voltam,  Balázs ébresztgetett. 

Ez után megint köhögtem, úgyhogy fogtam magam, és kijöttem a kanapéra aludni. 

Na, ilyen előzmények után mentünk ma dolgozni. Az a szerencse, hogy minden főnököm szabadságon van, így elég ráérősen tudok visszarázódni. Pont jó így. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése