2023. júl. 29.

Szombat

 Ez most egy olyan hétvége, amikor Balázs mindkét nap dolgozik. Így nyaralás után amúgy sem nagyon terveztünk volna komolyabb kiruccanást, úgyhogy programot éppen nem húzott ez át, de azért nem volt teljesen őszinte a mosolyom, amikor ezt csütörtökön mondta. Na sebaj, gondoltam, éppenséggel találok én magamnak tennivalót, nagyon keresgélni sem kell. 

Tegnap este már olyan álmos voltam mire ágyba kerültem, hogy elfelejtettem kivenni a húst a fagyasztóból, úgyhogy mennem kellett boltba. Ha már ott voltam, akkor gondoltam, beváltom a Rolinak tett ígéretemet, és veszek dinnyét. Ahogy behajoltam a dinnyés konténerbe, hogy ki tudja venni amit kiszemeltem, úgy megnyomta a széle a bordámat vagy mit, hogy hirtelen levegőt sem kaptam, és volt egy pillanat, amikor azt hittem, ott helyben elájulok..Aztán összeszedtem magam, és folytattam a vásárlást, de egész nap éreztem, hogy fáj az a valami, nem kellemes érzés. 

Ebédre gyros készült Erik kérésére, az idén először kukoricát is főztem. 

Erikkel ketten végigizgultuk a férfi vízilabda világbajnoki döntőt is. Világbajnok a magyar válogatott. ❤️🤍💚



2 megjegyzés:

  1. Uha, remélem jól van és nem repedt meg a bordád vagy ilyesmi. Ha nagyon fáj nézed meg!

    Mi is néztük a vizilabdát, hát nem volt semmi, nagyon örülök nekik! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyelőre elviselhető, csak bizonyos mozdulatoknál rosszabb. Pár napot adok neki, hátha jó lesz.

    VálaszTörlés