2023. márc. 17.

Péntek

Az nagyon jó döntés volt még valamikor december végén, hogy erre a két napra beterveztük a szabadságot. Pár perccel éjfél után értünk haza, amíg a fiúk fürödtek, én gyorsan megcsináltam Eriknek és Rolinak a szendvicseket reggelre. Aztán mire ágyba kerültem, nem tudtam elaludni, még három órakor is forgolódtam. Biztos sírva fakadtam volna, ha reggel dolgozni kell menni. 

Délelőtt még csak épphogy lézengtem, de ebédet kellett csinálni. Kipróbáltam a még decemberben a tiktokról lementett cuccos tésztát. Finom lett, és tényleg nagyon egyszerűen elkészíthető. Én mondjuk nem szója szósszal csináltam a húsgombócokat, meg a paradicsomszószt is kicsit sóztam-cukroztam. 


Délután végre rászántam magam arra, hogy rendet rakjak a spájzban. Már egy ideje várat ez magára, nagyon nehezen álltam neki. De most nagyon szép rend lett. Az valószínű, hogy csak a következő nagybevásárlásig, de majd igyekszem jobban odafigyelni erre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése