2023. márc. 7.

Dobpergés

 Éljenzés...meg nem is tudom még mi minden. Azt ünneplem ma, hogy 2,7 litert ittam. Legalábbis ennyi az, amit biztosan nyomon tudtam követni. Ez nagyon nagy dolog, rengeteg olyan napon vagyok túl, amikor éppen csak megvolt a másfél liter, kis jóindulattal. Nem gondolom, hogy ez mindig ilyen könnyedén megy majd, mint ma is (és már a tegnap is jó volt, akkor is a 2 liter fölé mentem), de nem olyan rossz kezdés. Remélem, hogy meg tudom tartani. Most egyébként jól esik inni, és ahányszor ránézek a poharamra itthon, vagy bent az asztalomon a palackomra, azt érzem, hogy de jó lesz belekortyolni. Na, ilyet még viszont sosem tapasztaltam, emiatt vagyok az átlagosnál kicsit bizakodóbb. 

Egyébként ez az ivás/nemivás dolog szerintem teljesen a nők sajátossága, legalábbis azt látom, hogy itthon Balázs is, a fiúk is gond nélkül megisznak akármikor napi 3 liter folyadékot, időnként többet is. A munkahelyemen is az a tapasztalatom, hogy inkább a lányok, akik sokkal kevesebbet isznak. Összefügg ez biztosan azzal is, hogy nem akarunk mosdóba menni, mert az otthonin kívül minden más kényelmetlen és macerás. 


2 megjegyzés:

  1. Magamból kiindulva ez tényleg nagy dolog! :) Én is mindig küszködöm ezzel.

    VálaszTörlés
  2. Na, én vagyok az ellenpélda nő, én világ életemben sokat ittam, és vizet ráadásul.

    VálaszTörlés