2023. márc. 25.

Hétvége

 Ma nagyon jó dolgom volt, mert Balázs főzött. Igaz, tegnap, amikor ezt megbeszéltük, még azt gondoltam, hogy addig én majd jól kitakarítom a nappalit, a két komódból is terveztem kipakolni. De persze ma reggel is úgy ébredtem, hogy minden izületem fáj, a lábaim meg aztán mintha nem is akarnának egyáltalában együttműködni velem. Így csak néztem a kanapéról, ahogy elkészült az ebéd. 

Egyébként annyira nem volt rossz idő még, mint ami be volt harangozva hét elején. Na nem mintha reklamálnék miatta. Érezhetően hűvösebb van, meg volt eső is hajnalban, fújt a szél is, de nem az viharos fajta, amit láttam az előrejelzésben. 

Azért délután egy sport szeletet összeraktam, az előző adag elfogyott. Holnapra meg várom, hogy az óraállitás nem csak a nyári időszámítást hozza el, hanem a kevésbé nyomi létet is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése