2020. nov. 22.

Vasárnap

 Ma sem történt nálunk (sem) semmi fergeteges, csak a szokásos itthoni dolgok..úgymint főzés, mosás, ruhák elpakolása. 

Hideg volt ma is, ez már nekem olyan téli idő..igaz, már csak egy hét van a novemberből. Sőt, jövő vasárnap már advent első vasárnapja lesz. Még így is, hogy ezt az évet teljesen tönkretette ez a vírus, nagyon gyorsan telik az idő. Igaz, sokszor érzem azt, hogy nem elég gyorsan, mert továbbra is nagyon szeretnék már legalább fél évvel idősebb lenni. 

Hosszú idő után először voltam ma a pepcoban, mert láttam az akciós újságjukban olyan gömböket, amiket szeretnék az adventi koszorúnkra, de pont úgy jártam, ami miatt már jó régóta nem mentem. A polcokon lévő kínálat köszönő viszonyban sem volt azzal, ami megjelent a katalógusban. Ezt meg úgy utálom. Szerintem megint nem megyek egy ideig. 

1 megjegyzés:

  1. Én is ezért mentem, de itt nálunk tele volt vele a bolt. Bár ez kisváros, ezért szeretek Siklósra menni, mint Pécsre, ott sosincs semmi amit kinéztem magamnak.

    VálaszTörlés