2022. dec. 2.

Remélem nem

 Ma reggel úgy ébredtem, hogy nagyon fura volt a torkom, amikor nyeltem. Akkor azt gondoltam, hogy biztos csak kiszáradt az éjszaka, 

Napközben is voltak furcsaságok, a fejem tompán fájt, néha éreztem a torkomat, párszor tüsszögtem is (mondjuk ez nálam azért mindennapos), fáztam is. 

Összeszedtem magam annyira, hogy rendesen végigcsináltam a napot, ami nem is volt annyira nehéz, ma már kettőkor jöttünk haza. 

Voltunk tankolni, aztán vásárolni. Itthon még tettem-vettem, de hat körül már egyre furább volt minden. Kíváncsiságból megmértem a lázam, 37,4. Ez épp csak egy kis hőemelkedés, de remélem, hogy nem is lesz belőle több, nem beteg leszek megint, hanem csak elfáradtam a héten. 

Ennek kell most drukkolni.

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hőemelkedés nincs már, covid teszt negatív, torkom kevésbé fura, de valami nem az igazi.

      Törlés