2022. dec. 20.

Ma

 Kicsit kevésbé volt hideg, mint tegnap, aminek ék részemről nagyon tudok örülni. 

Délelőtt a főnököm tartott egy érdekes tájékoztató jellegű, és valami évértékelő féle beszédet. Hát kevés embert ismerek, aki úgy motivál, hogy közben leginkább a sárga földig lehord. Amúgy tök jól tud beszélni, de az ilyesmiben rémesen gyenge. Ahogy láttam, mindenki úgy érezte magát utána, hogy legszívesebben mindannyian sarkon fordultunk volna, és indultunk volna haza. De mindegy, hát ezt is elrakjuk emlékbe. 

Délután voltam a könyvtárban. Már nagyon hiányzott az a nyugodt csend, ami csak ott van. Majdnem úgy jártam, hogy nem is a könyvekkel foglalkoztam, annyira élveztem ott a céltalan kóborlást a polcok lözött. Ha egy kicsit melegebb lett volna, akkor biztos, hogy még tovább is maradtam volna, de így is nagyon jó volt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése