2022. dec. 13.

Legyen tánc

 Annyi mindenen jár folyamatosan az agyam, és ahogy látom, mindenki így van ezzel. Nem magasröptű, fennkölt gondolatok ezek a többségnél, hanem inkább számolgatás, folyamatos újratervezés, latolgatás. Nem lehet egyébként szerintem semmit sem eltervezni igazán, a legkevésbé sem lehet a megszokott mederben élni az életünket. Simán bele lehet bolondulni abba, hogy napról napra változik mindennek az ára, és miközben azt látom, a vásárlók nagy része igenis nézi az árakat, addig a másik oldalon mintha ez fel sem tűnne senkinek, és csak gyártják a struccszalámitól kezdve a borsópüréből készült vega (vegán?) húshelyettesítő izét. 

De közben bennem most már ott van az a kis motoszkáló hang, ami azt mondja, na elég ebből, nem akarok energiát adni ennek a rengeteg negatív érzésnek, legyen végre valami zene, és legyen akkor már tánc is. 

Vagy épp legyen egy jó vébé elődöntő...vagy egy jó forralt bor, valami finom süti, akármi, ami bármennyi időre is jó érzéseket ad. 


1 megjegyzés:

  1. Pont így vagyok vele, talán ezért is van megint ez a hullámvölgy nálam is, egyszer fent, egyszer lent.....Struccszalámit még nem láttam, kóstoltam, de a vegánok biztos örülnek a borsópüréből készült akárminek :D Nem vagyok focirajongó de szegény Horvátokat már már megsirattam, nagyon kedvelem az ő játékukat és emberségüket, ha éppen látom őket.

    VálaszTörlés