2022. dec. 9.

És már péntek

 Igaz, nem lehet mondani, hogy felhőtlen lehetett az öröm amiatt, hogy ez a hét utolsó munkanapja. Már csak azért sem, mert hajnalban köd volt, aztán meg rákezdett az eső, és nem is hagyta abba már. Végülis úgysem készültem semmilyen kinti programra, eső nélkül sem, úgyhogy mindegy is milyen idő van. 

Egész nap fájt a fejem is, gondolom ez nagyban köszönhető volt az időjárásnak is, de lehet bármi mástól is. 

Itthon kellett egy-két óra, hogy kicsit átmelegedjek, a brazil-horvát meccset még úgy néztem, hogy be voltam takarózva. Én a braziloknak szurkoltam, mert a legtöbb meccsük nagyon jó volt, szeretem ezt a fajta focit nézni, amit ők játszanak, így csalódott voltam, amikor mégis Horvátország jutott tovább tizenegyesekkel. De ez a foci ilyen sport, nem érdemek szerint van a győzelem, hanem azok nyernek, akik több gólt rúgnak. 


5 megjegyzés:

  1. Nekem mindkét csapat szimpatikus volt, de igy egymas ellen a horvátoknak drukkoltam. Kicsit nagy volt az a brazil mellény, a horvátok pedig küzdöttek végig...A foci egyik csodája.😄Nem mindig a jobbik nyer. Holnap is izgalmas meccsek jönnek!!!

    VálaszTörlés
  2. A csapból is ez folyik már egy hete, hogy a braziloknak nagy az arcuk, megalázó a szamba a gólok után, de szerintem ez nem igaz. Egész egyszerűen ők más mentalitással, vérmérseklettel élik meg az érzelmeiket. Én inkább úgy láttam, a horvátok igyekeztek megölni a focit, nem pedig játszani. Igaz, ez a taktika bejött...de nálam nem erről szól ez a játék. Mindegy, azért remélem nem ismétlődik meg a görög eb győzelem végtelenül unalmas meccset a döntőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, én csak ezt a meccset néztem, nem ismerem igazán egyik csapatot sem.

      Törlés
    2. Szerintem ezen a meccsen sem a horvátok játszottak szimpatikusabban. De ugye ízlések és pofonok..😊

      Törlés
    3. Igy van. 😃 Ennyi. Ki ennek szurkol, ki annak.

      Törlés