2022. dec. 11.

Az öröm vasárnapja

 Ma meggyújtottuk a harmadik gyertyát is az adventi koszorún. Teljesen hagyományos módon nálunk is három lila és egy rózsaszín gyertya van a koszorún, ma a rózsaszínt gyújtottuk a két lila mellé. 

Nem volt semmi különleges ezen a napon nálunk, borzasztó hideg lett mára, és nagyon erős szél fújt, de nem havazott. Ebéd után megnéztünk két részt a Koronából. Már az ötödik évad megy nálunk is, amitől kicsit féltem, annyi rosszat olvastam már róla, de nekem eddig semmi bajom vele. Talán Károly az egyetlen, akinek szerintem túl jóképű színészt találtak, de a többiekkel nincs bajom. 

Végre arra is rávettem magam, hogy a spájzba folyton csak "behajigált" dolgokat kicsit rendberakjam. Messze nem tökéletes, de már sokkal jobb, ezzel is elégedett vagyok jelenleg. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése