2013. jún. 20.

A helyzet

Jó meleg van. :D Ezzel aztán nagy újdonságot mondtam, mi? Gondolom jó páran emlegettek ma, mint nagy meleg-imádót, hogy most aztán remélhetőleg nekem is elég. :) És elárulom, éppenséggel bőven. Idebent a szobában van közel harmincegy fok, úgyhogy kicsit most már én is izzadok. :) De még nem csúszott ki a számon olyan, hogy kicsit lehűlhetne már, pedig odabent hosszúnadrágban dolgozunk. (és most aztán ott is jó idő van)
Ma bedobtak a mély vízbe. Nem szó szerint, hanem képletesen, de annyira mély volt, hogy ha szó szerint vág bele valaki, lehet, hogy az is ilyen érzés lett volna. Életem első olyan napján, amikor élesben kellett a másik munkakörömben helytállni, igen kemény feladatot kaptam. Az annyira nem érdekes, hogy mi volt az, de maradjunk annyiban, hogy nem volt egyszerű megoldani. Kicsit belefájdult a fejem, de túl vagyok rajta, és még csak el sem rontottam. Mondjuk ez jó, mert nem rontottam el.. csak majd akkor ezentúl simán a nyakamba varrnak ilyeneket is, mert megy ez nekem.. Szóval kiderült, hogy tudok úszni. Legalábbis vészhelyzetben jól megy.
Amúgy meg fura volt ez a másik munkakör, mert annyira nem az én stílusom senkinek sem megmondani, hogy épp mi legyen a feladata, de azért elboldogultam. És ha majd panasz lesz rám, azt úgyis visszahallom a hátam mögül. :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése