2023. dec. 5.

Mai orvosos

 Voltam ma szemvizsgálaton. Egy picit romlott a szemem közelre, és javult egy picit távolra. Ugye milyen érdekes? Megrendeltem az új szemüveget is. Nem biztos, hogy teljesen jól döntöttem, mert a legolcsóbb verziót választottam, de majd kiderül. 

Aztán voltam nőgyógyászati vizsgálaton is. Nagyon kedves doktornő volt. Megvizsgált, megnyugtatott, hogy nincs semmi bajom, éppenséggel korainak korai még, hogy ezzel kell foglalkozni,  de nincs mit tenni. Igazából mire ide eljutottam, már pont elég volt nekem ez, hogy megerősítette, nincs semmi baj, csak épp zajlik valami a szervezetemben. Azt már eldöntöttem, hogy hagyom a maga útján haladni ezt a dolgot, és majd kitapasztalom mi lenne nekem jó. A lehetőségek tárháza nagyjából végtelen ma már. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése