2023. dec. 16.

Amúgy

 Azt teljesen elfelejtettem az idén, hogy december elsején blogszülinap volt itt. Pedig már tizenöt éve minden évben megemlékeztem róla. Na de most már ez így alakult. Hátha majd a tizenhatodikat nem felejtem el. 

Ma reggel úgy ébredtem, hogy fáj a torkom. Elég furán ráadásul, olyan egyszerre fáj és kapar, de olyan valószerűtlen érzés, hogy nem is tudom. Mindegy, nem leszek beteg megint. Ettem mézet, jobb híján. A meleg teát egyáltalán nem kívántam, jobban esik a hideg. Beszélni nem esik jól, viszont ha sokáig nem teszem, utána jó nehéz megszólalni. Na majd meglátjuk mi lesz ebből. Leginkább semmi, remélem. Holnap még meccs van. 

Megsütöttem ma a linzerek és az islerek tésztáit. Linzer kb 60 db lesz a lekvározós mutatvány után, az islert nem számoltam. Zserbó és bejgli biztosan lesz még, más nem tudom. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése