2023. dec. 20.

Az van

 Már szerda van, és azon kívül, hogy tegnap este meglekvározódott a linzer is, és az isler is, más nem történt. Úgy volt, hogy ma fodrászhoz megyek, mert újra kell festeni, ledobja az új festéket a hajam (úgyhogy nem lesz több kísérletezés), de aztán négykor kiderült, hogy nem megyek, mert közben neki máshogy alakult, de elfelejtett szólni. Átraktuk holnapra. Így amit holnapra terveztem, az borul kissé. A vásárlást gondoltuk elintézni akkor helyette, el is mentünk Tatabányára a plázába, a húgoméknak kellene még ajándékot venni. 

Az ma újfent bebizonyosodott, hogy nem nagyon vagyok alkalmas a shoppingolásra, és nem adok pénzt bármilyen hülyeségre sem. Nem vettünk semmit. Bementünk a Tesco-ba is, ahonnan szintén üres kézzel jöttünk ki. De legalább lemosattuk a kocsit, és tankoltunk is. 

A Müllerben sem vettem ajándékot, de ott legalább tök jól éreztem magam, és bármeddig tudtam volna nézelődni. 

Az ajándék meg szerintem valami újabb nyomozós játék kupon lesz, majd holnap kitalálom, hogy olyan legyen, ahová el kell menni, vagy otthoni szabadulószoba inkább.

Holnap ilyenkorra meg szerintem készen lesz a zserbó is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése