2023. dec. 3.

Advent első vasárnapja

 És meccsnap. Bevallom, nálunk most inkább ez utóbbi volt a hangsúlyos, bár jobban tettük volna, ha inkább az adventi hangolódásra szánjuk az időnket és az energiánkat. Mert az még hagyján is, hogy ma sem nyertünk, meg még egyetlen nyomi kis gól sem volt egész meccsen, de még meg is fagytunk. Pedig ma nem csak én öltöztem be, de mindenki szó nélkül vette elő az aláöltözetet, mindenkin dupla zokni volt. Én még takaróval is készültem (és kellett is), de így is nagyon fáztunk. Nem is értem, voltunk már ennél sokkal hidegebb időben is, ami kevésbé esett rosszul, mint ez a mai. 



2 megjegyzés:

  1. Amikor megláttam a facebookon a képeteket, gondoltam is, hogy írok, hogy remélem nem fagytok meg :-) De mi épp Marci futsal délutánján voltunk, és valami eksön történt, nem írtam. De a lényeg, hogy nem fagytatok meg :-D

    VálaszTörlés