2023. dec. 19.

Kedd

 Ma reggelre nálunk akkora kód lett, hogy alig láttunk az orrunkig is. Hideg is volt, ezzel a nyirkos hideggel meg amúgy is a világból ki lehet üldözni. Fáztam egész nap, és ettől elég kedvetlen is voltam. 

Annyiszor hallottam már ezt a "két ünnep között" kifejezést mostanában is, hogy kezdem kicsit utálni. 😁 Főleg, hogy olyan jelentőségteljesen használják egy csomóan, mintha legalábbis valami új időszámítás kezdete lenne. Nyilván azoknak, akik otthon vannak már, vagy pár napon belül elérkezik ez az időszak, tényleg egy másik időszámítás lehet, ezt nem vitatom, de egyébként nincs túl nagy jelentősége szerintem annak a pár napnak. 

Nálunk még mindig hiányzik egy-két ajándék, szerintem csütörtök délután kell rászánni az időt. Mondjuk munka után és zserbósütés előtt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése