2023. ápr. 12.

Szerda

 Ma majdnem eseménytelen nap volt, leginkább a munka foglalt le mindkettőnket. Persze azért közben számolgattunk, keresgéltünk, amikor volt pár szabad percünk. Ma délután volt itt a srác, aki majd segít a laminált padlót újra lerakni, megbeszéltük hogy is lenne a legjobb. Ő még egy egészen más verzióval is előállt, mint amiben ki gondolkodtunk, de megvettük az ötletet. Kicsit több lesz vele a munka és a felfordulás, de a végeredmény jobb lesz így. 

Roli túlesett ma a gyökérkezelésen is. Nem engedte, hogy elkísérjem, mert úgysem lehet bemenni, csak neki, de amikor még hét óra után is elérhetetlen volt, akkor azért már nagyon ideges voltam. Hatra volt időpontja. Természetesen mindenféle borzasztóság megfordult a fejemben, idegességemben felhívtam Patrikot, hogy megkérdeztem tőle ez normális e hogy ennyi ideig tart. (nekem is volt gyökérkezelve fogam, de nem tartott ennyi ideig sosem). Ő megnyugtatott, hogy teljesen normális ez, neki volt másfél órás is, biztos, hogy nincs semmi baj. Még beszéltünk, amikor végül Roli negyed nyolckor hívott, hogy készen van, minden rendben. Május 3-án kell mennie a végleges tömésre. A húzás és a két fogkezelés ára nem gyenge, lehettem volna fogorvos is (ha valaha is lett volna erre ingerenciám). A lényeg, hogy végre nincsenek fájdalmai. Természetesen még a mai akció után kicsit érzékeny ott, ahol kezelték, de emlékeim szerint én egy ilyen gyökérkezelés után zokogva mentem ki a rendelőből, mert a csillagokat is láttam a fájdalomtól. (És aztán pár hónap múlva kiesett a tömés, eltörött a fogam, és kihúzták)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése