2023. ápr. 9.

Húsvét vasárnap

 Ma is jó sokáig aludtam, igaz, amikor éjfélkor ágyba kerültem, azt éreztem, hogy át tudnék aludni akár egy egész napot is. 

Az mindig tök jól tud esni, amikor olyan nap van, hogy nem kell menni sehova, lehet mindent ráérősen csinálni, belefér, hogy ha van kedvem hozzá, akkor csinálom, ha nincs, akkor nem. Már jó régóta csak annyiban tartjuk az ünnepekhez kapcsolódó hagyományokat, hogy esszük az ilyenkor szokásos ételeket. Karácsonykor van díszítés a lakásban, húsvétkor nincs. Nekem ezek a mindenféle nyuszis izék nem igazán tetszenek, a tojásfa az aranyeső "haszontalansága" miatt megint csak nem a szívem csücske, így aztán nem erőltetem ezt.  Egyébként is mindenki jobban értékeli az ünnepek körüli nyugalmat, pihenést, mint bármi mást. 

Így telt ez a vasárnap is. A férfiszakasz délután elment focizni, én addig élveztem itthon egyedül a csendet. Aztán amikor hazajöttek már csak tévét néztünk, időnként valaki evett egy sütit, vagy valamit. 

Holnap szerintem innen folytatjuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése