2023. ápr. 25.

Kedd

 Hát ma megint olyan őszies időre ébredtünk, amitől aztán rögtön elment az életkedvem is. Egyébként is már második éjjel aludtam nagyon keveset, ez sem dobott sokat a hangulatomon. 

Így aztán nem nagyon van kedvem ahhoz sem, hogy bármit is meséljek. Ma leadtam az új Shein rendelésemet, tegnap a bonprixtől rendeltem magamnak egy farmert. A múltkori pont jó lett hosszban is, most is az alacsony alkatra valót rendeltem, remélem ez is jó lesz. Amúgy ezeknek a csomagbontásoknak mindig van egy hangulata, tök jó például egy ilyen shein csomagot bontogatni, főleg ha úgy rendel az ember, hogy sok apróságot is. Apróságokból meg azért tényleg komoly mennyiséget kell a kosárba pakolni, hogy ingyen legyen a szállítás. Én mindig megvárom, amíg elérem azt az összeget, amíg már a szállítás ingyenes. Mondjuk a legtöbb helyről úgy szeretek rendelni, ha ez a költség nincs még pluszban rajta. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése