2023. ápr. 17.

Jó hétfő

 Ez az a nap, amikor egy régóta dédelgetett álmom vált valóra. 


Igen, az ott egy kanapé a tetőablak alatt. Olyan régóta tervezgettem már, de még sosem volt meg minden együtt hozzá. Tegnap, amikor kipakoltunk innen, és vártuk Imit, aki lerakta a laminált padlót Balázs is azzal a szemmel nézte ezt a részt, amivel én már jó sokszor megnéztem. És aztán körülnézett a marketplacen, ahol ott volt ez a kanapé, ami a mi három személyesünknek az unokatestvére. És ott nagyjából el is dőlt, hogy akkor ez bizony kell nekünk. 

Ma pedig már ebből a kis kuckóból írom ezt a bejegyzést. 😊

2 megjegyzés:

  1. Jajj, de jó! Én már a tegnapi képeken is néztem, hogy milyen jó kis olvasósarkot lehetne ott a kis sarokban kialakítani :-) erre tessék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye hogy mennyire idekívánkozott ez a kanapé?

      Törlés