2021. okt. 10.

Vasárnap

 Olyan igazi őszre ébredtünk ma. Esett az eső, hűvös is volt.. Gondoltam is magamban, hogy a legjobb, amit ilyenkor lehet tenni, hogy elutazik az ember valami jó meleg helyre, még egy kicsit élvezni a nyarat. Patrik pontosan ezt tette ma délután. Négy óra előtt tíz perccel indult a repülő, hét óra után valamivel jelezte, hogy megérkeztek, huszonkilenc fokba, és szikrázó napsütésbe. Hát azért ez micsoda jó dolog. 😊

Itthon eközben a fiúk megnézték a forma 1-et, én megcsináltam a szokásos takarítást, ágynemút cseréltem, vacsorára goffrit sütöttem. 

Este még gondoltam egy merészet és mégis becsatlakoztam az egyik fradis messenger csoport online beszélgetésébe. Jót beszélgettünk, mindenféle témában, és jól el is ment az idő, fél tizenegykor vettem ki a fülhallgatót a fülemből. 

El is gondolkodtam azon, hogy vajon ha lenne ilyen online blogeste, vajon hányan vennének részt rajta..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése