2021. okt. 22.

Péntek

 Ma is hajnalban mentünk, nagyon fura, hogy ez a hajnali háromnegyed öt, amikor indulunk, gyakorlatilag sötét éjszaka lenne. És ez csak rosszabb lesz az óraátállítás után. Jó sok dolgom volt, mint ahogy egész héten is. Most mondjuk ez egy olyan hét volt, amikor ezt nem bántam, jól be tudtam osztani az időmet, minden nap sikerült mindent befejezni is. Voltak apró sikerélményeim is, és ez természetesen jólesett a lelkemnek. 

Ma kettőkor jöttünk haza, rögtön be is mentünk a boltba, hogy elkerüljük a tömeget. Azért voltak így is elegen, de egész gyorsan végeztem. Végre eljutottam a dm-be is, komoly készletet szereztem be pattanás kezelő mindenféléből, mert most már aztán borzasztóan unom, hogy úgy néz ki az arcom, mint akinek még egy feje nő az orra mellett. 

Balázs ma csapatépítöre ment a kollégáival, én pedig takarítottam délután. Most volt hozzá kedvem is, így elég sok mindent megcsináltam. Maradt még azért holnapra is, feltéve, hogy akkor is lesz kedvem 

5 megjegyzés:

  1. Átérzem a hajnali kezdést, képzeld, ha hajnalban fogok menni dolgozni - eddig kétszer mentem - akkor fél 4-kor indulok Óbudára (!!!)... Bár volt már ilyen régebben, de abban az időben kb. akkor indultam, mint most ti, fél 5 körül, de az is szörnyű.... Már azon filóztam, hogy ennyi erővel akár péklány is lehetnék :) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fél négykor? Te jó ég...mondjuk nekünk is csak az a szerencsénk, hogy tíz percre lakunk a munkahelyünktől.

      Törlés
    2. Az tényleg szuper! Nálam nem a távolság miatt kell ilyen korán menni, meglepő de tőlünk a rakparton hajnalban, forgalom nélkül kb. 35 perc alatt beérek, hanem még írni kell, mielőtt 5-kor (!!!) hírek :) ...

      Törlés
  2. Pattanás ellen nagyon jó a patikában kapható akneroxid. Felkened és pár perc múlva lemosod, nem kell fent hagyni. Nagyon ritkán használom és nekem elég gyorsan hat, már az első felkenés után is látványos a javulás.

    https://benu.hu/shop/akneroxid-50-mg-g-gel-50g

    Itt bővebben tudsz tájékozódni róla:

    https://www.youtube.com/watch?v=g8FwFHBjt50

    VálaszTörlés