2021. okt. 21.

Csütörtök

 Vagy kispéntek. Kinek mi esik jobban. 

Jó korán kezdődött ez a nap is, még bőven sötét volt, amikor már dolgoztunk. Nagyon nem szeretem a korán kelést, viszont nagyon szeretem azt az időszakot, ami öttől fél nyolcig van. Nagyon sok mindent meg tudok ilyenkor csinálni, nagyon hatékony tudok lenni. Nem is értem, miért nincs annyi rugalmasság a munkáltatókban, hogy lehessen egyénre szabott munkaidö. Mert van, aki például 12 és 14 óra között a legjobb, van, aki csak nyolc után. Persze, tudom én, hogy ha ez a munkavállalókra lenne bízva, abból lenne őskáosz, de talán csak eleinte. 

Van egy borzasztóan csúnya pattanásom az arcomon. Nem piszkálom, nem nyomkodom, csak kenegetem, de naptól napra csúnyább. Utálom. 

Voltam ma masszázson, nagyon jó volt. A talpaim meg a lábaim teljesen újjászülettek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése