2021. okt. 17.

Az úgy volt..

 ..hogy ezt a vasárnapot majdnem teljes egészében ellógtam. Na jó, minden ki van mosva, és minden a szekrényekben van, és azért az sem volt gyenge mutatvány...öt adag ruha (a nyolc kilós mosógépben), az egész heti zokni mennyiség. De ezen kívül aztán nem erőltettem meg magam. Megnéztem, ahogy a napfény szépen eljátszik a porszemcsékkel itt-ott, de semmi kedvem nem volt porrongyot ragadni. Pedig a glamour napok keretében beszereztem ezt az új csodaizét a portörléshez (swiffer), de még csak a pókhálókat szedtem le vele. 

Még főznöm sem kellett, mert Balázs születésnapja alkalmából apósom.meghívott minket ebédre. Az első verzió szerint elmentünk volna valahová, de már akkor, amikor kiderült, hogy Balázs ezen a hétvégén kettőből két napot dolgozik, sejtettem, hogy ez nem így lesz. Igaz, nekem az volt a gondolatom, hogy elhalasztjuk, de végül csak házhoz rendelés lett belőle. Így is jó volt egyébként, mert annyira azt nem bánom, hogy nem kellett azon agyalni, mit vegyek fel. 

Nem vágyom a holnap reggelre, mert ebben a semmit csinálós kedvemben sokkal jobb lenne itthon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése