2021. okt. 6.

Csak punnyadás

 És más semmi. Tök jóban vagyok a kanapéval, és az ágyammal. Mindkettő mellett van egy-egy kupac papírzsebkendő, mikor épp hol talál rám az éppen aktuális tüsszögés roham. Szerintem életemben nem tüsszentettem még ennyit, mint az elmúlt napokban. Roli, aki ma csatlakozott hozzám a lógósok táborában már javasolta, hogy húzzam a strigulákat, vajon mennyi lenne a végeredmény egy nap alatt. Neki szerencsére még (és remélhetőleg így is marad) nincs nagy baja, de ő is fújja az orrát, és kicsit fáj a torka, így felelősségteljes döntéssel ma reggel már nem ment suliba. 

Ezek a nap fontos történései. Nem főztem, ma is rendeltük a kaját, mosni is csak azért mostam két adagot, mert nagyjából öt perc erőfeszítést igényelt, és legalább úgy éreztem, hogy van valami haszna is annak, hogy itthon vagyok.

Egyébként nem nekem való ez így. Legalább lenne már egy kis erőm, hogy mondjuk ne csak a fekvés essen jól. Majd talán holnap. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése