2021. okt. 15.

Péntek

 Hú, micsoda hideg volt már reggel. Egy kicsit sem esett jól, hogy mínusz egy fokban kellett mennem dolgozni. De legalább itt nem esett a hó. Lehet, hogy ha az ajtón kilépve szembetalálom magam valami hófélével, vissza is fordultam volna. 

A munkaidő viszonylag gyorsan eltelt, volt mit csinálni ma is, de azért érződött, hogy mindenkinek péntek van. 

Mire hazaértem, már fájt a fejem, azt gondoltam, hogy csak éhes vagyok, és ha eszek valamit, akkor el is múlik, de sajnos csak rosszabb lett, úgyhogy a végén a péntek délutánt arra pazaroltam, hogy ágyban fekve vártam, hogy végre elmúljon a fejfájás. 


1 megjegyzés:

  1. Nagyon erős front volt pénteken,azt mondta a rádió, mi is fejfájósak voltunk. Milán is úgy jött haza, hogy nagyon fáj a feje. Bár lehet, hogy ő nem ivott eleget, ki tudja.

    VálaszTörlés