2021. febr. 28.

Hello, migrén.

 Ma reggel rég nem látott ismerőssel együtt ébredtem. Pedig nekem aztán nem hiányzott egy kicsit sem, de ő valahogy ragaszkodik hozzám, mert időről időre mindenképpen velem akar lenni. Ma is ragaszkodott hozzám, kitartóan velem volt főzés közben, mosás közben, felmosás közben, és nagyjából minden mozdulatomat azzal hálált meg, hogy kicsit ráerősített a fájdalomra. Időnként visszavonulót fújt egy-egy negyed órára, de aztán újra erőre kapott. Némi csoki lecsillapította, de makacsul ellenáll az összes fájdalomcsillapítónak, minden praktikának. Így aztán már feladtam a harcot mára, hagyom, tombolja ki magát, aztán ne is lássam egy darabig..

2 megjegyzés:

  1. Gondoltam nem írok megint attól micsoda migrénem volt tegnap...iszonyú , hogy ennyi értékes percét, órát, napot elvesz az életemből. Remélem ma már elmúlt neked is..nekem már csak az utolja van velem. Szép napot!🌹

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is már csak az utórengések maradtak mára, szerencsére. Gondoltam rád én is, olvastam, hogy te is ezzel küzdöttél. Remélem most egy időre mindketten megszabadulunk ettől.😊

    VálaszTörlés