2021. febr. 9.

A helyzet fokozódik

 Már éjszaka is voltak komoly fájdalmaim, de akkor még másfél óra alatt hatott a cataflam-v és ibumax 600 duó. Reggel úgy keltem, hogy ugyan a bal fülemre teljesen süket voltam, és érzékeny is volt, de bőven az elviselhető tartományban maradt. Akkor még nem sejtettem, hogy ez milyen gyorsan meg fog változni, és gyakorlatilag óráról órára rosszabbodik a helyzet. Dél körül már nem hatott a fájdalomcsillapító, és nem csak a fülem fájt, hanem a fogam is, és gyakorlatilag az arcom bal oldala egy fájdalomtömb lett. Fél kettő körül elszakadt a cérna, és már csak sírni tudtam a fájdalomtól, és a tehetetlenség érzésétől. Telefonáltam a rendelőbe, de a kartonozóban nem tudtak segíteni, minden időpont foglalt volt mára. A rendelés háromkor kezdődik, mondták, hívjam az orvost közvetlenül, hátha szerencsém lesz, és fogad. Akkor azt gondoltam, nem bírom már ki azt a másfél órát sem , és rettegtem a gondolattól, hogy elutasító választ kapok. 

Szerencsére nem így történt, valószínűleg hallotta az asszisztens hölgy a hangomon, hogy nem viccelek, tényleg nagy fájdalmaim vannak, ráadásul addigra úgy feldagadt a fülem mellett az arcom is, hogy már nehezemre esett a beszéd is, a számat sem tudtam rendesen kinyitni. 

Abba most ne menjünk bele, hogy egy teremtett lélek nem volt rajtam kívül a rendelő azon részén, mert mindegy is..bejutottam, megkaptam a gyógyszeres csíkot a fülembe, antibiotikum receptet a felhőbe, diagnosztizáltak mindenféle csúnya gyulladást. Holnap mennem kell újra, kicserélik a csíkot benne. 

Még volt pár kemény óràm, amikor nem enyhült a fájdalom, de most, így este tízre talán lenyugszik kicsit, és ha szerencsém van, aludni is tudok majd. Mondjuk nem fogom kizárólag  a szerencsére bízni magam, lefekvés előtt még veszek be fájdalomcsillapítót. A gyógyszerszintem már úgyis mérhetetlenül magas..

7 megjegyzés: