2021. febr. 6.

Te miben hiszel?

 Néztem ma a Bakancslistát, nem tudomsr hanyadszor, nem is ez a lényeg. Maga a film is lenyűgöz mindig, mindkét főszereplő egyébként is nagy kedvencem, minden filmjükben maradandót alkottak. De ma megragadt bennem a kérdés, amit ott feltettek egymásnak: "Te miben hiszel?" 

És aztán egész este itt motoszkált bennem, hogy én miben hiszek. 

Természetesen hiszek Istenben. Nem kérdőjelezem meg a létezését, nem keresek válaszokat a furcsa dolgokra, egyszerűen csak hiszek benne. 

De hiszek a sorsban is. Hogy minden okkal történik az életünkben, mindennek célja van, és mindenből tanulunk. A rossz dolgokból legalább annyit, mint a jókból. 

Hiszek abban is, hogy az emberek is okkal jelennek meg, és tűnnek el az életünkből. Minden életszakaszomban voltak erre példák. 

Hiszek a halál utáni életben. 

Hiszek abban, hogy mindent meg lehet beszélni. Nagyon nehéz kimondani azokat a dolgokat, amik fájnak egy másik embernek, de meg lehet tanulni. 

Hiszek abban, hogy mindenki megtalálja a maga számára a fontos dolgokat, hogy mindenki tehetséges valamiben. Hiszek abban, hogy ehhez nem kell más, mint hagyni mindenkit kibontakozni. 

Hiszek abban, hogy létezik életre szóló szerelem. Nem lángol örökké, és sokat kell tenni érte, de létezik. 

Hiszek a család fontosságában. 

Hiszek abban, hogy kitartással és türelemmel mindent el lehet érni. 

Hiszek abban, hogy az ölelés, a szeretet, és a szex minden problémára enyhülést hoz. 

Hiszek a mesékben. 

Hiszek a mosoly, és a nevetés erejében. 

Hiszek magamban. Bármire és mindenre képes vagyok. 

Hiszek a kávé erejében. 

És hiszek abban, hogy a Fradi az idén is bajnok lesz, és teltházas meccsekre megyünk a BL csoportkörben. 

És ti, miben hisztek?

3 megjegyzés:

  1. Kedves Dius ! Szeretem olvasni az írásaidat.Tetszik,hogy általuk,igazi értékeket közvetítesz.Külön tisztelet azért,hogy mindennap írsz.Mai kérdésedre válaszolva:Döntő többségében hiszek azokban a dolgokban,amikben Te is.Az én hitem röviden összefoglalva:
    Jézus Krisztus mindenre megoldás.Szeretettel és tisztelettel! Erika

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika. Köszönöm szépen a kedves szavaidat. 😊

    VálaszTörlés
  3. Ezt olyan jó volt olvasni. Én leginkább magamban hiszek, a többi már ennek a hozadéka.

    VálaszTörlés