2021. febr. 4.

Csütörtök

 Ma tényleg érkezett egy kis tavasz. Sütött a nap, érezni lehetett a levegőben is megint egy kis tavasz illatot is már. Egészen másképp süt a nap már egyébként, mint például két hónappal ezelőtt, nekem ez már a remény arra, hogy nemsokára elfelejthetjük a téli kabátokat. 

A tavasz ígéretével együtt nálam meg is érkezett a tavaszi fáradtság is, és ma délután órákat aludtam munka után. Még az idén nem volt ilyen, mert eddig tök jól tartottam magam, de ma semmi N tudott ébren tartani. Nem baj, biztosan kellett is ez. 

Kicsit fura a torkom, nem fáj, nem kapar, csak úgy érzem, hogy van torkom, ami ugye általában nem tűnik fel. Remélem, hogy nem leszek beteg, ha már március óta ilyen jól tartottam magam, most már akkor maradjon ez így. 

1 megjegyzés:

  1. Én is nagyon vágyom már arra, hogy ilyen maradjon az idő. Tegnap fél nyolckor már ágyban voltam azt hiszem, igaz olvasgattam de arra nem emlékszem mikor nyomott el az álom a könyvem meg valahova leesett mellém.

    VálaszTörlés