2021. febr. 12.

Cudar világ

 Megtaláltam a pozitív oldalát is annak, hogy beteg vagyok éppen. Így menekültem meg attól, hogy ki kelljen mennem hajnalban ebbe a farkasordító hidegbe. Csak annyi időre megyek ki, amíg nagyon muszáj. A legkevésbé sem való ez nekem, főleg nem február közepén. 

Mától szert tettem egy sapkára is, így most már anélkül nem is lépek ki a lakásból sem. Azt nem mondom, hogy hú, de jól nézek ki benne, de nem is ez a lényeg ebben az esetben..

A szelfizés továbbra sem.az erősségem, és az is jól látszik, hogy még hiányzik az arcomról az egyébként nagyjából állandó tartozék mosolyom.

Meg még azt is próbálgatom, hogy hogy is lenne ez rajtam a legjobb. Mondjuk azt nem bánnám, ha már nem sokáig kéne gyakorolnom. 

 


2 megjegyzés:

  1. Szerintem jól áll, és ha segít fülgyulladáson/megelőzésben, akkor win-win. Ha beszerzel egyet vidámabb színben, vagy egy színes körsálat mondjuk, akkor lehet, kicsit javít a hangulatidon is. Persze, tudom, hogy a betegség elmúlása lenne a fő megoldás.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés