2020. dec. 1.

12 év

 Furcsa fintora a sorsnak, hogy 12 évvel ezelőtt, amikor ezen a napon elkezdtem blogot írni, éppen egy munkahelyi válság feldolgozása késztetett erre. A sors nagy játékos, mert éppen pénteken volt 12 éve annak a napnak, hogy elküldtek. A munkahely ugyanez volt, a beosztás, és a főnök is más. 

Most mondjuk messze nincs olyan lelki gondom, mint akkor volt, de azért érdekes, nem? 

Annyi minden történt ennyi év alatt. Írtam blogbejegyzést sírva, írtam nevetve, írtam meséket, történeteket (és még mindig készül az utolsó szavas történet is). Voltam ezen a felületen boldog, büszke, szomorú, csalódott, értetlen is már. Volt olyan, hogy lélegzet visszafojtva vártam a reakciókat egy-egy poszthoz, volt, amikor kicsit sem érdekelt, ki mit fog szólni hozzá.

Én magam nagyon sokat változtam, mégis ugyanaz maradtam. Kicsit ráncosabb, kicsit fáradtabb, kicsit kevésbé komoly témákat feszegető, de ugyanaz a Dius, aki 12 évvel ezelőtt először kattintott a blog létrehozása gombra. 


12 év alatt 4071 bejegyzés íródott, amihez 10994 megjegyzést fűztetek. Majdnem kétmillió oldalletöltés volt ennyi év alatt, ami számomra döbbenetes szám. 

Köszönöm mindenkinek, hogy itt vagytok velem ennyien, ennyi éve már. 



8 megjegyzés:

  1. Gratulálok Dius! Örülök, hogy írsz, jó olvasni :-)
    2 millió letöltés...rengeteg!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Írjál még sok-sok évig, én itt leszek. :-)
    Felcsigáztál, nem az elejétől olvaslak, de most vissza is lapozok, hogyan kezdődött.

    VálaszTörlés
  3. Hajrá, Dius, minimum a nagyis posztokig és még tovább! 😆😆

    VálaszTörlés
  4. még sokszor ennyit! (és köszönöm, hogy ennyi ideje olvashatlak)

    VálaszTörlés
  5. Jó olvasni a blogot, én is csak pár éve találtam ide, egyszer talán lesz időm visszaolvasni.

    VálaszTörlés
  6. Hát ez nagyon szuper! Csak így tovább :-)

    VálaszTörlés
  7. És en 12 éve olvaslak♥️🤣

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm. 😊
    Nem tervezem el, hogy meddig fogom írni, mert gondolom majd tudni fogom, amikor már ne. És remélem, hogy nem a nagyis posztok előtt lesz ez. 😊

    VálaszTörlés