2020. dec. 5.

Szombat

 Ez egy jó nap volt. Rég írtam már ilyet, ugye? Nem is kellett ehhez történni semminek, egyszerűen csak jó volt, ahogy volt. Én nem bánom ezt a vásárlási idősávot sem, még jó is, hogy rá vagyok kényszerítve az előre gondolkodásra, mert ha nem így van, akkor hajlamos vagyok nem gondolni a holnapra. Ebből is látszik, hogy nem nagyon tervezem el előre a menüt, általában úgy van, hogy amihez kedvem van, vagy amit kér valaki. 

Délelőtt hajat festettem, mostam, főztem. Aztán délután voltunk vásárolni, meccset néztünk, elkészült pár további adventi dekoráció. Van egy, amit nagyon szeretek, most épp az asztal közepén van. Igaz, amíg összeraktam, már rájöttem, hogy rendelhettem volna legalább kettő olyan lámpát is, ami tényleg világít, de hát késő bánat.



Este még elpakoltam az összes ruhát, és most még arra készülök, hogy a Mikulás helyett kipakoljam mindenkinek a meglepetést. Még az idén is. ...és még addig biztosan, amíg itthon laknak. Ha már majd máshol, az más kérdés lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése