2020. dec. 2.

Szerda

 Azt tegnap nem is említettem, hogy a blogszülinapot egy jó kis teljes testes masszázzsal ünnepeltem. Azt nem tudnám megmondani, hogy melyik testrészemnek volt ez a legjobb, mert még az is jó volt, ami igazából fájt. 

És azt sem mondtam, hogy mindezek előtt a munkahelyemen vért is adtam. Ez egy tök jó és tök kényelmes megoldás, odajönnek házhoz. Most figyeltem rá, hogy igyak rendesen előtte (sikerült egy liter teát meginnom), így nem is volt gond, gyorsan lefolyt az a mennyiség, amit ilyenkor levesznek. 

Bevallom, titkon reménykedtem benne, hogy lesz előtte tesztelés, de nem volt. Pedig nagyon kíváncsi lennék rá, hogy vajon negatív vagy pozitív lenne. Jó, hát annyira azért nem, hogy elmenjek valahova, és kifizessem.

Ma este megint BL meccs volt. Ezen ott lettünk volna élőben, ha lehetett volna, de talán jobb is ez így. A Barcelona fényévekkel van előttünk ebben a foci dologban, és ez most rendesen látszott is. Azt gondolom, nem szégyen tőlük három gólt kapni, nálunk nagyobb nevű csapatok is kaptak már ennyit, de kár, hogy nekünk ma egyet sem sikerült rúgni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése