2020. dec. 27.

És vége is

 Mindig ez van, hogy a rengeteg készülődés, várakozás után gyakorlatilag szempillantás alatt véget is ér a karácsony. Persze, mindenki ismeri az unalomig elcsépelt mondatokat arról, hogy nem kell elmúlnia, csak rajtunk múlik, hogy egész évben karácsony legyen akár. Nyilván sok múlik rajtunk, hogy hogyan éljük a mindennapjainkat, mennyire vagyunk képesek szeretni, és a szeretetünket kimutatni a hétköznapokon is, de akkor is csak egy évben egyszer van így, hogy tulajdonképpen megáll a világ is két napra, minden és mindenki elcsendesedik, és csak azzal foglalkozik, ami, és akik fontosak neki. 

Nekem rögtön holnap igazán kijózanító hétköznap lesz, reggel megyek dolgozni. Így, hogy volt ez a vasárnap még, amikor csak annyi dolgom volt, hogy ebédre megsüssem a házi hamburger minden hozzávalóját, egészen elviselhető még a gondolata a munkának. Nem szívrepesve megyek, főleg, mert rajtam kívül mindenki itthon lesz, de ez van. Jövőre (most szólok) a két ünnep között kell majd öt nap szabi..úgyhogy szerintem én akkor is dolgozni fogok. A szabikat jobb szeretem nyáron kivenni, meg amikor jó idő van. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése