2020. dec. 20.

Vasárnap

 Tevékeny vasárnap volt most is. Betartottam a magamnak tett ígéretemet, és amikor úgy éreztem, hogy kezd fájni a lábam, akkor pihentem kicsit. Ez így pont jó is volt, meg is tudtam csinálni mindent, amit elterveztem..

Ajándék ügyben kicsit lenyugodtam, ha kedd délutánig nem lesz jobb ötletem, akkor már megvan a b terv. Egyébként meg arra készülök, hogy elkényeztetem őket sütikkel, amire egész évben alig van példa. Húsvétkor meg karácsonykor van leginkább, egyébként egyre kevesebb időt szánok erre. Ezen például jó lenne változtatni jövőre, és bevezetni a minden hétvégi süti fogalmát újra. Meglátjuk. 

Holnap reggel jön a könyvvizsgáló, kb úgy hiányzik, mint hátamra a púp. Ha eddig ráért, már igazán hagyhatta volna jövőre ezt a programot. Mindegy, remélem jó fej lesz, és hamar végzünk. 

Az azért jó, hogy ez a következő három napos hét lesz.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése