2020. dec. 28.

Hétfő, ami csütörtök

 Jó úgy kezdeni a hetet, hogy már tulajdonképpen a vége felé tart rögtön. Ma egyébként egyedül voltam arra, amit optimális esetben hárman csinálunk, de megoldottam minden feladatot. Mindig vannak új dolgok, amik még eddig nem fordultak elő, és nagyjából öt perc alatt lenne szükség megoldásra, de már van bennem annyi magabiztosság, hogy nem esem kétségbe ezektől. Van, hogy belefájdul a fejem egy kicsit, vagy olyan is van, hogy több ember segítsége is kell hozzá, de sosem féltem kérdezni, segítséget kérni. Minden ilyen után csak többet fogok tudni. 

Azt nem mondom, hogy nem fáradtam el, mert dehogynem. Nyomokban sem tartalmaztam már délutánra semmiféle energiát, vagy életkedvet. Ráadásul, fogjuk a frontra, ma több bénaságot csináltam, mint az elmúlt hetekben összesen. Kezdődött azzal, hogy reggel kiborítottam a kávémat. Aztán meg este, miközben a szavas jegyzetemet szerkesztettem a telefonomon, ahelyett, hogy kimásoltam volna, egy szempillantás alatt kitöröltem. Már visszacsinálni sem tudtam. Lefagytam egy pillanatra, de nem tudok mit csinálni, már megtörtént. Így lehet, hogy ezt most egyelőre elengedem, bár nagyon nem szeretem nem betartani az ígéreteimet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése