2024. febr. 4.

Vasárnap

Még ma sem volt az igazi ez a tavasz dolog, mert itt olyan szél fúj, ami egy kicsit sem kellemes. Ennek ellenére azért gyalog voltunk vásárolni már, a hőmérséklet tökéletesen megfelelő volt hozzá. A többit meg próbáltuk figyelmen kívül hagyni. 

Ebédre gyrost ettünk. Ebéd után míg Balázs és Erik sétált egy extra kört is a saját tempójukban is, én megcsináltam a tiramisut, amit Eriknek ígértem, aztán kitakarítottam a fürdőt. Kicsit nagyobb takarítás volt, mint amit eredetileg terveztem, mert egyik dolog hozta magával a másikat, de legalább ez is készen van. 

Patrik épp úton van Ciprusra. Érdekes, hogy mennyire hozzá lehet ehhez is szokni, hogy a gyerekek röpködnek a világban. Azt nem mondom, hogy nincs bennem egy egészséges féltés felé, de már nem izgulom magam halálra, mint első alkalommal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése