2024. febr. 2.

Könyves péntek

 Rögtön a múlt heti csalódottság után levettem a polcról a következő könyvet. Az első oldalak után sóhajtottam egyet, hogy nem lehetek ilyen hülye, hogy megint ugyanaz a téma, tök hasonló koncepció. Majdnem le is tettem, de aztán mégsem, és ezúttal nem bántam meg. 

A téma itt is a második világháború, és itt is visszaköszön a több idősík is, de szerencsére itt azért teljesen másképp, és végül a könyv végén még össze is kapcsolódik a kettő..

Elég jó kikapcsolódást nyújtott esténként, és gyorsan ki is olvastam. A történet főszereplőjéről igazából csak a végére döntöttem el, hogy mégis szimpatikus nékem, addig folyamatosan váltakozó érzéseim voltak az irányába. 

Szóval ezt a könyvet jó szívvel ajánlom..


Akit érdekel, a kettővel ezelőtti bejegyzésbe sikerült a videót betenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése